maandag 19 september 2011

unplugged

Lieve Narimda,
Sinds een paar maanden hebben we thuis twee keer per week een internet/i-phone/tv-loze avond. Op zo'n avond, meestal een zondag of woensdagavond gaan we 'unplugged'. Alles mag op zo'n avond behalve doelloos surfen op het worldwideweb of uren naar zappend naar de tv staren.
Op het daadwerkelijk unplugmoment is het altijd even lastig. Heb je gegeten, braaf meteen de afwas gedaan en dan wil je lekker hangen op de bank en niks doen. Maar dat mag niet. Ook niet na een lange dag werken. Streng he?
Meestal lees ik op zo een avond of brei of borduur ik. Met een wijntje en muziekje. De heer des huizes tekent of oefent op zijn gitaar. En ik moet je eerlijk zeggen eigenlijk is het ontspannender dan tv kijken en ga ik uitgeruster naar bed! Narimda, wil je het ook een keer proberen? Ik hoor graag hoe jij 't unpluggen ervaart?

liefs, manzanita


De brieven van Narimda lees je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten