woensdag 15 juni 2011

Orde, rust en regelmaat

Lieve Narimda,
Mijn laatste post is alweer van twee maanden geleden. Time flies when you have a kid!

Weken vliegen voorbij met werk, boodschappen doen, ritjes naar de speeltuin, wassen heel veel wassen, koken, constant (speelgoed) opruimen, schoonmaken, luiers verschonen, tv kijken, koken, dutjes, boekjes voorlezen, troosten, knuffelen.

Klinkt waarschijnlijk allemaal heel huiselijk en weinig avontuurlijk zeg maar gerust saai. En toch geniet ik er van. Behalve de gebroken nachten. Dat is nooit fijn en went ook niet. En het opvoeden van onze 2-jarige puber is nu ook echt begonnen. En dat is ook niet altijd makkelijk. En toch geniet ik ervan.

Misschien wel omdat het allemaal zo duidelijk is. Orde, rust en regelmaat.

En alles draait om haar. Hoe eng dat ook klinkt. Maar lekker duidelijk. En daar hou ik van.

Het bloggen en brieven schrijven aan jou schiet er wel bij in. En dat vind ik jammer. Want er zijn genoeg momenten, gedachten, gevoelens die ik met jou wil delen. We zitten ook al weer op de helft van het jaar

Mijn voornemen is om op een vast tijdstip, een avond per week jou te schrijven.  Orde, rust en regelmaat. Dat werkt thuis dus waarschijnlijk ook in tweeduizendelf.

Tot volgende week!
liefs, manzanita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten